Materiale: Maniglia in legnu d'ape, fatta d'acciaio di alta qualità.
Trattamentu neru di a lama di u cultellu: affilata è durevule.
Hè adattatu per a scultura di legnu è a scultura fai-da-te è a guarnizione di gomma.
N° di mudellu | Dimensione |
520520012 | 12 pezzi |
U set di strumenti per scultura in legnu hè u cultellu speciale per scultura in legnu è scultura fai-da-te è guarnizione in gomma.
Cultellu triangulare:
U tagliente hè triangulare, perchè a so parte anteriore hè à manca è à diritta, è a punta affilata hè in l'angulu mediu. L'acciaio per utensili adattatu (generalmente acciaio tondu di 4-6 mm) deve esse sceltu per fà una fresa triangulare, è una scanalatura triangulare di 55 ° - 60 ° deve esse fresata, i dui lati devenu esse rettificati piatti, è l'estremità di a bocca deve esse rettificata in un tagliente. Se l'angulu hè grande, e linee saranu spesse. À u cuntrariu, hè fine. U cultellu triangulare hè principalmente adupratu per sculpisce capelli è linee decorative. Hè ancu un strumentu cumunimenti adupratu in l'incisione è in a fabbricazione di piatti d'arte in xilografia cù filigrana. Durante l'operazione, a punta di u cultellu triangulare hè spinta nantu à a tavola, i trucioli di legnu sò sputati fora da a scanalatura triangulare, è e linee sò tracciate induve a punta di u cultellu triangulare hè spinta.
Cultellu à arcu:
U tagliente hè circulare, chì hè soprattuttu adupratu per ammaccature circulari è circulari. Hè ancu assai utile per sculpisce fiori tradiziunali, cum'è a superficia tonda di foglie, petali è steli di fiori devenu esse furmati cù un cultellu tondu. L'operazione horizontale di u cultellu tondu risparmia travagliu è pò adattassi à grandi fluttuazioni è picculi cambiamenti. Inoltre, a linea di u cultellu tondu hè incerta, dunque hè flessibile è faciule da esplorà. Sicondu i diversi usi, i mudelli di cultelli tondi devenu esse diversi, è a gamma di dimensioni hè basicamente trà 5 cm è 0,5 cm. I dui anguli di u filu di u cultellu per fà figure tonde devenu esse lucidati per furmà un arcu circulare. Altrimenti, quandu si sculpiscenu mudelli di vestiti o altre ammaccature, ùn saranu micca capaci di spustassi, ma danneggeranu ancu i dui lati di u percorsu di l'ammaccatura. In casu di scultura in rilievu, i dui anguli di u filu di u cultellu devenu esse riservati è l'anguli di a terra devenu esse sculpiti aduprendu a funzione di a punta di l'angulu. Dunque, devenu esse equipati dui tipi di scultura in rilievu. Ci hè una differenza trà un cultellu tondu è un cultellu tondu. Un cultellu tondu cù un pianu inclinatu in a scanalatura è un spinu drittu hè un cultellu drittu. Manghja u legnu prufondu è hè più adattatu per fà sculture tonde, in particulare in e fasi di disegnu grezzu è di scavu. U bisellu hè nantu à u spinu di u cultellu, è a fessura dritta hè un cultellu tondu cù a bocca opposta. Hè più flessibile per manghjà u legnu, è pò spustà u cultellu delicatamente o piglià a terra. Hè più utile in i rilievi. A forma di u cultellu tondu pò ancu esse trasfurmata in a forma piegata di u palu di ferru secondu i bisogni, in modu da stende si in parti più prufonde è scavà buchi.
Cultellu pianu:
U tagliente hè pianu è drittu. Hè principalmente adupratu per taglià è liscià a superficia concava è cunvessa di u legnu per rende la liscia è senza traccia. I mudelli grandi ponu ancu esse aduprati per cesellà quelli grandi. Anu un sensu di blocchi. Puderanu esse aduprati currettamente, cum'è l'effettu di pennellata di a pittura. Vivu è naturale. L'angulu acutu di u cultellu pianu pò marcà e linee, è quandu i dui cultelli si intersecanu, u pede di u cultellu o u mudellu pò esse cacciatu.