Tagliatore di stoppini di candela:
Testa di taglio sicura, cuncepita cù una testa di taglio arrotondata, sicura ùn importa induve hè piazzata
Maniglia comoda: Maniglia cù trattamentu d'angulu ottusu, comoda da piglià è faciule da applicà a forza
Usu: Inserite u contenitore di a candela in diagonale versu u bassu per taglià, in modu chì u core di a candela di scarto tagliata caschi nantu à a testa di u tagliacandele.
Mestola per candele:
Appughjà a miccia di a candela cù un mestolo in l'oliu di candela scioltu, è poi alzà rapidamente a miccia per spegne a candela. Ùn hà fumu è ùn hà odore, ciò chì aiuta à mantene a miccia.
Spegnitore di candele:
Cuprite a fiamma di a candela cù a campana di spegnimentu di a candela è spegnete a fiamma in 3-4 secondi.
N° di mudellu | Quantità |
400030003 | 3 pezzi |
1Sè tEccu i graffi, pudete aduprà un asciugamanu immersu in pasta di denti per asciugà delicatamente.
2. Sè avete macchie ostinate, immergeteli in acqua calda, aghjunghjite detergente è puliteli cù una spugna flessibile. Ùn aduprate micca oggetti duri cum'è palle di pulizia metalliche per sfregà.
3. Dopu chì a candela hè spenta, ci serà oliu di cera in a zona induve u strumentu vene in cuntattu cù u liquidu di cera. Pò esse lasciatu per un pezzu è asciugatu cù un pannu umitu quandu a temperatura cala.
A lunghezza ideale di u candelabru hè 0,8-1 cm. Hè cunsigliatu di tagliallu prima di l'accensione. S'ellu hè troppu longu, u candelabru neru brusgiatu espostu pò esse tagliatu cù un tagliacandele dopu a combustione di l'aromaterapia. Hè cunsigliatu di aduprà quandu u candelabru hè appena statu spintu (u candelabru dopu u raffreddamentu hè propensu à rompe).