Materiale: lega d'aluminiu pressata.
Tecnulugia di trasfurmazione: a pista di trasfurmazione di precisione assicura una superficia di piegatura liscia di u tubu metallicu.
Design: a maniglia avvolta in gomma hè comoda da aduprà è hà un quadrante trasparente.
A piegatrice di tubi hè unu di l'attrezzature di piegatura è hè un strumentu speciale per piegare tubi di rame. Hè adatta per l'usu di tubi in alluminio-plastica, tubi di rame è altri tubi, in modu chì i tubi possinu esse piegati in modu ordinatu, lisciu è rapidu. A piegatrice di tubi manuale hè un strumentu indispensabile largamente utilizatu in varie industrie cum'è a custruzzione, i pezzi di ricambio auto, l'agricultura, u climatizzatore è l'industria energetica. Hè adatta per tubi di rame è tubi in alluminio cù diversi diametri di piegatura.
1. Tene a maniglia di furmazione di a piegatrice di tubi o fissa a piegatrice di tubi nantu à a morsa.
2. Alzate a maniglia di u cursore.
3. Pone u tubu in a fessura di u vassoio di furmazione è fissallu in u vassoio di furmazione cù un ganciu.
4. Pusete a maniglia di u cursore finu à chì a marca "0" nantu à u ganciu sia allinata cù a pusizione 0 ° nantu à u discu di furmazione.
5. Girate a maniglia di u cursore intornu à u discu di furmazione finu à chì a marca "0" nantu à u cursore sia allinata cù u gradu necessariu nantu à u discu di furmazione.
1. Prima di utilizà a piegatrice di tubi, verificate attentamente se tutte e parti sò cumplete è intatte.
2. Quandu si usa, prima mette u tubu nantu à a tavola rotativa, poi tira u volante manuale di a piegatrice manuale in forma di ventaglio à l'angulu desideratu (in generale in sensu orariu), è poi appughjà a maniglia in giù per piegà u tubu.
3. Dopu ogni usu, l'arnesi devenu esse puliti è rimessi in a cassetta di l'arnesi per a so sicurezza.
4. Hè strettamente pruibitu di cuntattà direttamente a barra di riscaldamentu è u cavu di alimentazione cù e mani per evità scosse elettriche!
5. Stu pruduttu hè applicabile solu à u trattamentu di piegatura di materiali metallichi. Per piacè ùn aduprate micca questu equipagiu per piegà i bordi di materiali morbidi non metallichi.
6. Per piacè ùn cambiate micca arbitrariamente a struttura.