5 punte estrattrici a vite, fatte in acciaio al carboniu, trattamentu termicu generale, trattamentu di finitura nera superficiale, l'asta hè lucidante;
Gamma di rimozione di viti: 1/8 "-3/4".
U pruduttu hè messu in a scatula di plastica trasparente cù u fondu rossu è dopu inseritu in l'imballu di carta scorrevule.
N° di mudellu | Dimensione |
520030005 | 1/8 "-3/4" |
A punta estrattiva di vite pò rimuovere rapidamente i rubinetti danneggiati, e valvole angolari, i tubi di dimensioni da 1 a 3 parti è viti, bulloni è perni di dimensioni da 3 mm à 20 mm.
Prima, duvemu sceglie una punta estrattiva di vite chì sia più fina di a vite chì si rompe, dopu aduprà una punta chì sia di a listessa dimensione chè l'estremità più chjuca di l'estrattore di vite è fà un foru abbastanza prufondu in u centru di a vite rotta. Dopu, aduprate l'estrattore di vite per avvità a vite rotta in sensu antiorariu finu à chì a vite sia girata fora. Inoltre, a testa esagonale di u bullone esagonale internu (o esagonale esternu) pò ancu esse stretta o svitata finu à a rottura in questu modu. Rapidu è faciule da aduprà, risparmia tempu, sforzu è soldi, basta una chiave o una chiave speciale per maschi.
A direzzione di u filu di l'estrattore di vite è a direzzione generale di u filu di vite sò opposte, quandu a torsione in sensu antiorariu, l'estrattore di vite hè constantemente strettu à u foru internu, righjunghjendu una certa strettezza quandu a vite gira, perchè hè a direzzione inversa di a vite chì si vultarà naturalmente.