Fattu in acciaio à u carbonu 55 #, spessore 4,4 mm, trattatu termicamente, rivestitu cù oliu antiruggine seccu, superficia lucidata, è a lama hè di marca è specificazione laser.
Manicu in legnu di faggio, cù un diametru esternu di 18 mm, stampatu à tampone neru cù a marca è e specifiche di u cliente.
Ogni set (6 lame di stili diversi) hè imballatu in una doppia confezione blister.
N° di mudellu | Dimensione |
520530006 | 6 pezzi |
U set di strumenti per scultura in legnu hè adattatu per a scultura basica è dettagliata nantu à legnu, argilla, cera.
U scalpello manuale hè u strumentu principale per cumminà strutture di legnu in a tecnulugia tradiziunale di a falegnameria, chì hè aduprata per fà buchi, cavità, scanalature è pale.
I scalpelli generalmente includenu i seguenti tipi:
1. Scalpello pianu: cunnisciutu ancu cum'è scalpello à piastra. A lama di u scalpello hè piatta è aduprata per scalpellà i fori quadrati. Ci sò parechje specifiche.
2. Scalpello tondu: ci sò dui tipi di scalpelli tondi interni è esterni. A lama di u scalpello hè in forma d'arcu circulare, chì hè aduprata per scalpellà fori tondi o forme d'arcu circulare. Ci sò parechje specifiche.
3. Scalpello inclinatu: A lama di u scalpello hè inclinata è aduprata per bisellatura o scanalatura.
U metudu di affilatura di u scalpello è di a lama di pialla hè basicamente u listessu. Tuttavia, per via di u longu manicu di u scalpello, una attenzione particulare deve esse prestata à spinghje è tirà parallelamente avanti è indietro quandu si affila a lama, cù una forza uniforme è una postura curretta. Ùn andate mai in su è in giù per furmà un arcu nantu à u bordu. U bordu affilatu hè affilatu, u spinu di u bordu hè drittu, a superficia di u bordu hè pulita è luminosa, è ùn ci devenu esse bordi o cerchi convessi.