Materiale:
Corpu in acciaio à carbonu 55 # cù una durata di serviziu estesa dopu a forgiatura. A lama hè dura è durevule dopu u trattamentu termicu.
Superficie:
Dopu chì a superficia hè stata lucidata è trattata cù oliu antiruggine, hà una forte capacità antiruggine è ùn hè micca faciule da arrugginisce.
Prucessu è Cuncepimentu:
U disignu di a maniglia immersa in plastica bicolore hè ergonomicu, còmode da tene, lisciu da aduprà è micca faciule da scorrere.
A superficia di serraggio hà denti, chì ponu esse aduprati per u travagliu di serraggio, regolazione è assemblaggio, cù una forte forza di serraggio.
L'imballu pò esse cuncipitu è persunalizatu secondu i requisiti di u cliente.
N° di mudellu | Dimensione | |
110240006 | 160 mm | 6" |
E pinze à punta piatta ponu esse aduprate per installà è tirà perni, molle, ecc. in i travagli di riparazione. Sò strumenti cumuni per l'assemblea di pezzi metallichi è l'ingegneria di telecomunicazioni. A funzione principale hè di piegà a lamiera metallica è u filamentu metallicu in a forma desiderata.
1. Ùn aduprate micca e pinze à punta piatta in un ambiente elettrificatu per evità scosse elettriche.
2. Ùn aduprate micca pinze à punta piatta per stringere oggetti grossi cù una grande forza.
3. A testa di e pinze à beccu pianu hè relativamente piatta è affilata, dunque l'ughjettu fissatu da e pinze ùn pò esse troppu grande.
4. Ùn aduprate micca troppu forza per impedisce di dannighjà a testa di e pinze.
5. Fate attenzione à a prova di umidità in tempi nurmali.
6. E pinze à beccu falcatu devenu esse lubrificate è mantenute spessu dopu l'usu per impedisce a ruggine durante l'usu successivu.