Materiale: acciaio 45# CS,
Taglia: 11"
Trattamentu di a superficia: trattatu termicamente à a fine, rivestitu di polvere sana.
Imballaggio: imballaggio in scatula di presentazione.
N° di mudellu | Dimensione |
520020011 | 11" |
A palanca di corvo in u prucessu di manutenzione ferroviaria senza l'usu di un cuscinettu di sonnu, pò esse largamente aduprata in a linea di cuscinetti di legnu ordinaria è in u deviatoiu di cuscinetti di legnu, l'effettu di sonnu hè bonu, a palanca di corvo migliora l'efficienza, per ottene scopi di sicurezza, risparmiu di tempu, risparmiu di travagliu è efficienza. Caratteristiche di a palanca di corvo: prudutti forgiati in stampo, durevuli, aduprati principalmente per a manutenzione ferroviaria, u sviluppu di miniere, ecc.
1, quandu u quadrante, a leva di corvo deve esse inserita fermamente per impedisce à a leva di scivulà fora di e persone ferite; Hè strettamente pruibitu di cavalcà a leva di corvo, è ùn hè micca permessu di spalla a leva di corvo.
2. Quandu si face leva nantu à a piastra di supportu di a rotaia, si rimuove è si alza a piastra di supportu di a rotaia, si danneggia a piastra di supportu per via di u fretu, è si finisce o si rimpiazza a piastra di supportu in gomma, hè strettamente pruibitu d'inserisce a manu sottu à a rotaia.
3. Quandu si gira a rotaia cù una leva di corvo, deve esse operata da una sola persona; Quandu ci vole à duie persone per operà, devenu chjamà è risponde, è l'azione deve esse coerente. Dopu chì a rotaia hè stata girata, a leva di corvo deve esse tirata fora rapidamente, è a stazione hè strettamente pruibita da una parte di a direzzione di girata di a rotaia.
4, parechje persone devenu esse à u cumandu unificatu quandu travaglianu inseme, devenu mantene una certa distanza di sicurezza trà di elli.
5. Cù u funziunamentu di u circuitu di pista, a palanca deve avè una manica isolante per impedisce l'elettricità mista.
6, quandu u chiodu hè alzatu, a pusizione di a leva deve evità a rotaia, ùn furzà troppu forte, fà attenzione à u persunale circundante, è ùn aduprate micca u martellu per culpisce a leva.