Dimensione: 125 mm di lunghezza
Materiale: Fattu in acciaio CRV.
Trattamentu di a superficia: cromatura satinata.
Cù manicu di plastica.
Pacchettu: imballaggio di carte scorrevoli.
N° di mudellu | Dimensione |
520050001 | 125mm |
U scalpello è u punzone per chiodi sò dui strumenti manuali diversi, ma u so usu hè assai simile. U scalpello hè un strumentu d'incisione, spessu adupratu in a scultura di legnu, per fà un foru cù i scalpelli. Generalmente, u scalpello si usa cù a manu manca è a manu diritta, tenendu un martellu è u scalpello si scuzzulanu da i dui lati durante a perforazione. U scopu hè di ùn taglià u corpu di u scalpello. Ci vole ancu à caccià a segatura da sti fori, è fà un tagliu à metà mortasa nantu à a parte anteriore. Per a perforazione, ci vole à scalpellà circa a metà da u latu posteriore di u cumpunente, è dopu scalpellà u latu anteriore, finu à chì hè scalpellatu. U punzone manuale hè un strumentu di perforazione fattu di metallu. U punzone hè u strumentu di machinazione manuale u più simplice in a trasfurmazione meccanica, adupratu principalmente da i muntatori per perforà, caccià e svasature è trattà fori di bassa precisione, ecc.
1. I punzoni per unghie, solu nantu à marcatura di piastre metalliche sottili, ùn sò micca adatti per l'acciaio inox, a ghisa è u pusizionamentu di materiali metallichi di durezza superiore à HRC 50.
2. U pruduttu hè adupratu per marcà a pusizione di perforazione è ghjucà u rolu di punta di trapano antiscivolo, micca un strumentu di apertura di fori.
3. U puntu di forza di u punzone di pusizionamentu hè solu à a punta, è a percussione di sovraccaricu pruvucarà a deformazione di u punzone di pusizionamentu. Hè cunsigliatu di determinà a durezza è u spessore di u materiale metallicu prima di l'usu.