Materiale:Tempra à alta frequenza, forgiatura di precisione di l'acciaio al carboniu è tagliu affilatu di e mascelle dopu un trattamentu termicu speciale à alta frequenza, chì a rende faciule è cunfortu.
Trattamentu di superficia:Trattamentu di nichelatura per pinze.
Cuncepimentu:U manicu di plastica à dui culori per immersione hè robustu è bellu, cù un altu rapportu qualità-prezzu, è hè ecunomicu è durevule.
Usu:A causa di u longu manicu di a pinza taglia-estremità, pò generà una grande forza di serraggio. Pò esse generalmente aduprata per alzà o taglià chiodi di ferru, fili metallichi, ecc. chì sò inchiodati in legnu o altri materiali non metallici. I falegnami, i riparatori di scarpe è i travagliadori di a custruzzione utilizanu spessu sta pinza, dunque e pinze di carpentiere sò un bon aiutu in a pruduzzione è in a vita quotidiana.
Materiale:
Tempra à alta frequenza, forgiatura di precisione di l'acciaio al carboniu, taglio affilato di a mandibula dopu un trattamentu termicu speciale à alta frequenza, faciule è gratuitu.
Trattamentu di superficia:
A durezza di a testa dopu a lucidatura fina pò ghjunghje à HRC58-62.
Cuncepimentu:
U manicu immersu in plastica bicolore hè fermu è bellu, economicu, ecunomicu è durevule. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni.
Applicazione:Siccomu u manicu di a pinza di carpentiere hè longu, pò pruduce una grande forza di serraggio. Hè aduprata per tirà o taglià chiodi di ferru è fili metallichi inchiodati in legnu o altri materiali non metallici. Hè spessu aduprata da carpentieri, riparatori di scarpe è impalcature in l'industria di a custruzzione. A pinza di carpentiere hè un bon aiutu in a pruduzzione è in a vita. Un tale strumentu pò fà parechje cose diverse.
N° di mudellu | Dimensione | |
111310006 | 160 mm | 6" |
111310008 | 200 mm | 8" |
A pinza taglia-fine hè un bon aiutu in a pruduzzione è in a vita. Per via di u longu manicu di a pinza di carpentiere, pò pruduce una grande forza di serraggio. Aduprata per tirà o taglià chiodi è filu inchiodatu in legnu o altri materiali non metallici. Hè spessu aduprata da carpentieri è calzolai, è ancu da custruttori nantu à l'impalcature.
L'usu di e pinze si face di solitu cù a manu diritta.
Prima, piazzate e mascelle versu l'internu per un cuntrollu faciule di a zona di taglio. Aduprate u vostru ditu chjucu per stende trà i dui manichi per appughjà contr'à i manichi è apre e mascelle, rendendu i manichi separati più flessibili.
In generale, a forza di e pinze hè limitata è ùn pò esse aduprata per fà travaglii chì ùn ponu esse realizati cù a putenza di e mani ordinarie. In particulare per e pinze più chjuche o ordinarie, aduprà li per piegà piastre cù alta resistenza pò dannà e mascelle. U manicu di e pinze pò esse tenutu solu à manu è ùn pò esse applicatu cù altri metudi.