video attuale
Video cunnessi

Fresatrice elettrica per denti spellafili (5)
Fresatrice elettrica per denti spellatura di fili (3)
Fresatrice elettrica per denti spellafili (2)
Fresatrice elettrica per denti spellafili (4)
Fresatrice elettrica per spugliatura di fili (1)
Funziunalità
Materiale: piastra d'acciaio à altu carbone fatta di precisione, cù fori di spellatura di fili da 0,6/0,8/1,0/1,3/1,6/2,0/2,6 mm dispunibili.
Prucessu: u corpu di u spugliafili hè fattu di CS per via di un prucessu di macinazione fina. Dopu à u prucessu generale di trattamentu termicu, hà una durezza elevata è una bona tenacità. Fresatura prufessiunale di l'utensili di furmazione, apertura precisa. A superficia di u corpu di u spugliafili hè trattata cù una placcatura elettroforetica, chì hè liscia è ordinata.
Cuncepimentu: U disignu di a serratura à molla hè cunveniente per u almacenamentu, è a molla pò apre automaticamente per l'apertura è a chjusura, rendendu u travagliu efficiente.
U disignu precisu di u foru di spellatura di i fili face chì a pelle di u filu si tagli pulitamente durante a spellatura, è ùn hè micca faciule di rompe u core di u filu.
Multifunzione: In più di spuglià fili di 0,6-2,6 mm, a testa di u corpu di u spugliafili pò tene oggetti, è u corpu di a pinza hà 3 fori di taglio di bulloni per taglià viti.
U logu di u cliente pò esse persunalizatu.
Specifiche
N° di mudellu | Dimensione | Gamma |
110810006 | 6" | spugliatura / tagliu / cesoiatura / crimpatura / piegatura |
Applicazione
Questa pinza spelafili hè un strumentu ideale per a spelatura è u tagliu prufessiunale di fili, chì pò esse adupratu per funzioni di crimpatura è piegatura. A graduazione laser hè faciule da aduprà, è hè adatta per spelà tutti i tipi di fili cù un diametru di 0,6-2,6 mm.
Precauzioni cù a pinza spelafili
1. Ùn aduprate micca una pinza spelafili quandu hè sottu tensione.
2. Ùn tagliate micca u filu di ferru o u filu d'acciaiu.
3. Dopu l'usu, chjudetela cù una fibbia per prutege u tagliente.
4. Quandu si spella u filu, mette u filu in a scanalatura di spellatura di a specificazione currispundente, è poi appughjà lu è tirallu versu l'esternu cù forza per impedisce chì u filu sia spellatu.