Descrizzione
U calibru vernier hè fattu d'acciaio di alta qualità o d'acciaio inox, chì hè trattatu cù cura è fabbricatu dopu un bon trattamentu termicu è un trattamentu superficiale.
U calibru metallicu hà e caratteristiche di alta precisione, longa durata di serviziu, resistenza à a corrosione, usu convenientu è usu largu.
U calibru hè principalmente adupratu per misurà u foru internu è a dimensione esterna di a pezza.
Specifiche
N° di mudellu | Dimensione |
280070015 | 15 centimetri |
Esposizione di u produttu


Applicazione di u calibro à vernier:
U calibro à vernier hè un strumentu di misurazione relativamente precisu, chì pò misurà direttamente u diametru internu, u diametru esternu, a larghezza, a lunghezza, a prufundità è a distanza di u foru di a pezza. Siccomu u calibro à vernier hè un tipu di strumentu di misurazione relativamente precisu, hè statu largamente utilizatu in a misurazione di a lunghezza industriale.
Usu di u calibro vernier:
1. Quandu si misura a dimensione esterna, l'artiglia di misurazione deve esse aperta ligeramente più grande di a dimensione misurata, dopu l'artiglia di misurazione fissa deve esse piazzata nantu à a superficia misurata, è dopu u quadru di a regula deve esse spintu lentamente per fà chì l'artiglia di misurazione mobile cuntatti delicatamente a superficia misurata, è l'artiglia di misurazione mobile deve esse mossa ligeramente per truvà a pusizione di a dimensione minima è ottene risultati di misurazione curretti. I dui artigli di misurazione di u calibru devenu esse perpendiculari à a superficia misurata. In listessu modu, dopu a lettura, l'artiglia di misurazione mobile deve esse prima rimossa, è dopu u calibru deve esse rimossu da a parte misurata; Prima chì l'artiglia di misurazione mobile sia liberata, ùn hè micca permessu di tirà u calibru in giù cù forza.
2. Quandu si misura u diametru di u foru internu, apre prima l'artiglia di misurazione ligeramente più chjuca di a dimensione misurata, poi mette l'artiglia di misurazione fissa contr'à u muru di u foru, è poi tira lentamente u quadru di a regula per fà chì l'artiglia di misurazione mobile cuntatti delicatamente u muru di u foru longu a direzzione di u diametru, è poi move ligeramente l'artiglia di misurazione nantu à u muru di u foru per truvà a pusizione cù a dimensione più grande. Nota: l'artiglia di misurazione deve esse piazzata in a direzzione di u diametru o di u foru.
3. Quandu si misura a larghezza di a scanalatura, u metudu di funziunamentu di u calibru hè simile à quellu di l'apertura di misurazione. A pusizione di l'artigliu di misurazione deve ancu esse allinata è perpendiculare à u muru di a scanalatura.
4. Quandu si misura a prufundità, fate chì a faccia inferiore di u calibro à corniolu si appiccichi à a superficia superiore di a parte misurata, è spinghje u calibru di prufundità versu u bassu per fà lu toccà delicatamente a superficia inferiore misurata.
5. Misurate a distanza trà u centru di u foru è u pianu di misurazione.
6. Misurate a distanza centrale trà i dui fori.