Features
Materiale: L'ascia hè fatta d'acciaio di carbone di alta qualità, cù frassini cum'è manicu.
Tecnulugia di trasfurmazioni: a lama di l'ascia hè assai affilata dopu u trattamentu termale. L'usu tutale di trattamentu speciale di tempera dopu à alta forza è tenacità. L'ascia è u manicu sò fermamente cunnessi da un prucessu di incrustazione speciale.
Applicazione
L'ascia di manicu di legnu hè generalmente adattata per a carpinteria, a cucina, a lotta di u focu, u tagliu di legnu è altri lochi à utilizà.
Cunsiglii per e cumpetenze di taglio di l'ascia
Falegnameria di decoru cù e cumpetenze di taglio di l'ascia apprussimatamente anu dui aspetti: u primu hè di utilizà u tagliu di l'ascia ùn ferite micca u corpu umanu, prutegge a sicurità di a persona; u sicondu hè à aduprà un ax à taglià legnu ùn tagliate a linea di tinta, a distruzzioni di u legnu, sia un perdu di tempu, è dannatu u legnu ùn hè micca ecunomicu.
E cumpetenze di taglià cù un'ascia chì ùn ferite micca u corpu si trovanu principalmente in l'attitudine curretta di l'usu di l'ascia, a presa precisa di a forza, a vista precisa di taglià u legnu, a manu diritta, u bonu usu di u polsu, è cumandamentu propiu di a mente. A carpinteria di decoru hà dui metudi di tagliu cù una mani è duie mani. Posa d'ascia à una manu cù un pede arcuatu in fronte è unu accovacciatu in u spinu, i pedi più di l'ampiezza di e spalle. Quandu si taglià, mette u legnu in fronte cù una manu chì tene u legnu è l'altra manu chì tene u fronte di u manicu di l'ascia. L'estremità posteriore di u manicu di l'ascia deve toccu ligeramente l'esternu di u pede posteriore. Ogni volta chì l'ascia hè tagliata, a parti finale di u manicu di lignu deve esse strufinatu nantu à i pantaloni di a gamba, in casu chì a forza di tagliu hè troppu feroce o u tagliu neutrali, a lama di l'ascia torna dopu à invertite è ferite u corpu.
In più, a causa di l'ascia i parti back-end strofinatu i so pantaloni su è giù, ponu bè afferrarà a forza di taglio di penetrazione, per cuntrullà u polsu di u ghjucatore à u stessu tempu, afferrà a forza micca eccessiva, ùn fate micca male, o per via di pedi daretu à l 'distanza laterale hè troppu aperta, farà una manu cù assi hè troppu dura, ùn insisti à troppu longu, affettanu a vitezza di taglio.