Funziunalità
Materiale:
Maniglia in legnu Qinggang di alta qualità, lama in acciaio al carboniu, materiale ispessitu.
Trattamentu di superficia:
A superficia di a testa di u rastrellu hè rivestita di polvere, è 1/3 di u manicu di legnu hè spruzzatu cù pittura.
Cuncepimentu:
Equipatu di cunei anti-staccamentu: Cunei rinforzati in acciaio al carboniu, chì ùn si allentanu micca dopu un usu à longu andà è impediscenu a girata. A maniglia adotta un disignu di meccanica di u corpu umanu.
Specifiche:
N° di mudellu | Materiale | Dimensione (mm) |
480510001 | Acciaiu à u carbone + legnu | 4*75*110*400 |
Esposizione di u produttu


Applicazione di u rastrellu manuale:
Stu rastrellu manuale pò esse adupratu per allentà è zappà a terra. Hè ideale per picculi appezzamenti è giardini.
Metudu d'operazione di u rastrellu di giardinu:
Quandu si usa u rastrellu, e duie mani devenu esse una davanti è una daretu, in a prima manu per scavà forte, pò esse un bloccu di terra più densu scavatu, pò ancu esse un abbracciu di terra più scioltu più scioltu.
Precauzioni quandu si usa u rastrellu:
TheU rastrellu hè un strumentu agriculu utilizatu per a cultura di a terra superficiale. A prufundità di a lavorazione ùn hè generalmente micca più di 10 cm. Hè utilizatu per vultà a terra, rompe u terrenu, rastrellà a terra, rastrellà u compost, rastrellà l'erba, liscià l'ortu, coglie l'arachidi è cusì via. Quandu vulta a terra, l'agricultore tene a fine di u manicu di legnu è alza l'erpica sopra a testa, prima in daretu, è dopu in avanti. I denti di ferru sò spinti in a terra da a forza di l'oscillazione, è dopu l'erpica hè tirata in daretu per vultà a terra libera. Ancu s'è cù l'invenzione è l'applicazione di strumenti muderni, parechji strumenti agriculi tradiziunali si sò gradualmente ritirati da u palcuscenicu di a storia, ma cum'è unu di l'arnesi agriculi necessarii, u rastrellu di ferru hè sempre utilizatu.