Quandu a porta hè inundata da l'acqua, a pressione di l'acqua hè alta, ciò chì porta à danni à u circuitu, è a porta è a finestra ùn ponu esse aperte.
A porta hè u canale u più convenientu è u più veloce, ma hè cuntrullata da a serratura di a porta di cuntrollu cintrali elettronicu di l'automobile. Una volta chì a serratura di a porta di cuntrollu cintrali elettronicu hè affettata da danni per impattu, mancanza di corrente, immersione in acqua è altri fattori, pò fallu, risultendu in chì a porta ùn pò esse aperta. Se a vittura cade in acqua, a porta ùn pò esse spinta aperta per via di l'impattu di a differenza di pressione interna è esterna.
Hè assai impurtante avè un martellu di sicurezza di fuga.
1. Sustenite u corpu per impedisce l'impattu
Una volta chì vi rendete contu chì a vittura cascherà in l'acqua quandu esce da a strada, duvete subitu piglià una postura anti-collisione, è tene u volante cù e duie mani (tenelu cù e duie mani è sustenelu cù a forza di u corpu), se perdite sta opportunità, per piacè ùn vi panicate, mantene a calma, è eseguite subitu u passu prossimu!
2. Slacciate a cintura di sicurezza
Una cosa da fà dopu esse cascatu in acqua hè di slaccià a cintura di sicurezza. A maiò parte di a ghjente si scurderà di fà cusì per via di u panicu. Prima di tuttu, u rompifinestra u più vicinu deve esse slacciatu.
A cintura di sicurezza di una persona, perchè pò scappà prima dopu avè rottu u finestrinu per salvà l'altri in vittura! Ricurdatevi di ùn chjamà aiutu. A vostra vittura ùn aspetterà micca a vostra chjama.
U telefunu affonda dopu avè finitu, sbrigatevi à scappà!
3. Apri a finestra u più prestu pussibule
Una volta cascatu in l'acqua, duvete apre a finestra u più prestu pussibule. Ùn vi preoccupate micca di a porta in questu mumentu. U tempu efficace di u sistema di putenza di una vittura in l'acqua pò durà trè minuti (quandu
Ùn significa micca chì avete trè minuti) Prima, pruvate u sistema di putenza unu per unu per vede s'è vo pudete apre e finestre. S'è vo ùn pudete micca apre e finestre, truvate strumenti putenti per rompe e finestre rapidamente. Aprite a finestra.
4. Rompi a finestra
S'è a finestra ùn pò esse aperta, o hè solu à metà aperta, a finestra deve esse rotta. Intuitivamente, questu pare imprudente, perchè questu lascerà entre l'acqua, ma più prestu si apre a finestra, più prestu si pò scappà da a finestra rotta! (Certi strumenti di martellu di sicurezza ùn ponu esse aperti affatto. U vetru temperatu di a finestra di a vittura hè fattu di vetru temperatu laminatu à doppiu stratu, è hè ancu incollatu cù una forte pellicola solare)
5. Fuga da a finestra rotta
Pigliate un soffiu prufondu, è dopu natate fora da a finestra rotta. À questu mumentu, l'acqua entrerà da fora. Siate preparati è natate fora cù tutta a vostra forza.
Dopu natate nantu à l'acqua! Hè cumpletamente fattibile di passà u torrente chì scorri in a finestra, dunque surtite u più prestu pussibule, è ùn aspettate micca a morte!
6. Scappate quandu a pressione in l'internu è in l'esternu di u veiculu hè uguale.
Sè a vittura hè piena d'acqua, a pressione in l'internu è fora di a vittura serà uguale! Ci vole à agisce rapidamente per assicurà chì pudemu sorte cù successu.
Ci vole 1-2 minuti per chì a vittura si empie d'acqua. Quandu ci hè abbastanza aria in a vittura, fate un respiru prufondu pianu pianu -- fate un respiru, è cuncentratevi à scappà da a finestra!
7. Scappate da l'acqua per circà assistenza medica
Spinghje a vittura è natà versu l'acqua. Fate attenzione à ciò chì vi circonda. Pudete scuntrà qualchì ostaculu, cum'è petre, pilastri di cimentu, ecc. Pruvate à evità.
Nisuna ferita. Sè site feritu dopu esse scappatu, pudete circà assistenza medica.