Chjamateci
+86 133 0629 8178
E-mail
tonylu@hexon.cc

2 In 1 Tagliatore di Cintura di Sicurezza d'Urgenza Martellellu di Sicurezza di Fuga di Autobus

Descrizione breve:

Cù culori brillanti, faciule da truvà.

E duie estremità di u martellu sò punte cuniche cù una forte penetrazione.

Taglia chjuca, faciule da portà.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Quandu a porta hè inundata da l'acqua, a pressione di l'acqua hè alta, chì porta à danni à u circuitu, è a porta è a finestra ùn ponu esse apertu.

A porta hè u canali più còmuda è veloce, ma hè cuntrullata da a serratura di a porta di cuntrollu cintrali elettronicu di l'automobile.Una volta a serratura di a porta di cuntrollu cintrali elettronicu hè affettata da danni d'impattu, fallimentu di putenza, immersione in acqua è altri fattori, pò fallu, risultatu in a porta ùn pò esse aperta.Se a vittura casca in l'acqua, a porta ùn pò esse aperta per l'impattu di a diferenza di pressione interna è esterna.

Hè assai impurtante per avè un martellu di salvezza di salvezza.

Display di u produttu

2022102802-1
2022102802-4

Cunsiglii: i metudi di scappata curretta è i passi

1. Supportu u corpu per prevene l'impattu

Quandu avete capitu chì a vittura cascà in l'acqua quandu esce da a strada, duvete immediatamente piglià una postura anti-collisione, è tene u volante cù e duie mani (tene cù e duie mani è sustene cù u corpu di forza) , Se mancate sta opportunità, per piacè ùn panicu, mantene a calma, è fate subitu u prossimu passu!

2. Unfasten u cinturione di sicurità

Una cosa da fà dopu à cascà in l'acqua hè di sbulicà a cintura di sicurezza.A maiò parte di a ghjente si scurdate di fà per via di u panicu.Prima, a finestra più vicina deve esse sbloccata

A cintura di sicurezza di una persona, perchè pò scappà prima dopu avè rottu a finestra per salvà l'altri in vittura!Ricurdate micca di chjamà aiutu.A vostra vittura ùn aspittà micca per voi per chjamà.

U telefunu hè affundatu dopu avè finitu, affrettate à scappà! 

3.Open la finestra u più prestu pussibule

Una volta caduta in l'acqua, duvete apre a finestra u più prestu pussibule.Ùn importa micca a porta à questu tempu.U tempu efficace di u sistema di putere di una vittura in l'acqua pò durà trè minuti (quandu

Ùn significa micca chì avete trè minuti) Prima, pruvate u sistema di putenza unu per unu per vede s'ellu pudete apre a finestri.Se ùn pudete micca apre i finestri, truvate strumenti putenti per rompe rapidamente i finestri.Aprite a finestra.

4. Rompe a finestra

Se a finestra ùn pò esse aperta, o hè solu a mità aperta, a finestra deve esse rotta.Intuitivamente, questu ùn pare micca sàviu, perchè questu lascerà l'acqua, ma più prestu apre a finestra, più prestu pudete scappà da a finestra rotta!(Alcuni arnesi di martellu di sicurità ùn ponu esse apertu in tuttu. U vetru duru di a finestra di a vittura hè fattu di vetru laminatu duppiu stratu, è hè ancu incollatu cù un film solare forte) 

5. Scappa da a finestra ruttu

Pigliate una respirazione profonda, è poi natà fora di a finestra rotta.À questu tempu, l'acqua vene da fora.Siate preparatu è natate fora cù tutte e vostre forze.

Allora natà nantu à l'acqua !Hè cumplettamente fattibile di passà u torrente chì scorri in a finestra, cusì esce u più prestu pussibule, è ùn aspittà micca a morte!

6. Escape quandu a prissioni dintra è fora di u veiculu hè uguali.

Se a vittura hè piena d'acqua, a pressione di l'internu è fora di a vittura serà uguali!Avemu da agisce rapidamente per assicurà chì pudemu esce cun successu

Ci hè 1-2 minuti per a vittura per riempia d'acqua.Quandu ci hè abbastanza aria in a vittura, pigliate una respirazione prufonda lentamente - pigliate un respiru è fucalizza nantu à scappà da a finestra! 

7. Scappa da l'acqua per circà l'assistenza medica

Spingi a vittura è natà à l'acqua.Prestate attenzione à u vostru circondu.Pudete scontru qualchi ostaculi, cum'è petre, pilastri di cimentu, etc. Pruvate per evitari

Nisuna ferita.Sè ferite dopu à scappà, pudete cercà assistenza medica.


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi