Chjamateci
+86 133 0629 8178
E-mail
tonylu@hexon.cc

Lanciamentu di l'Expo Hexon March

In marzu, l'imprese di u cummerciu esteru di a Cina anu inauguratu a prima stagione di u cummerciu esteru di questu annu, è l'Expo di marzu di Alibaba hè stata ufficialmente lanciata.

Per sfruttà sta stagione di punta, HEXON hà tenutu una riunione di mobilizazione, urganizà i dipartimenti di vendita per trasmette ogni settimana,ricivutu in tempu reale, è pruvate à dà à i clienti un megliu sensu di sperienza.

 EXPO DI MARZO

 

 

U spettaculu in diretta hè programatu à 8-10pm ora di Pechino ogni ghjovi.I temi di trasmissione in diretta in diretta sò:

Strumentu di stallazione di rete

U strumentu di installazione di a rete hè per una varietà di bisogni di a rete cum'è tagliu, spogliatura, crimpatura è installazione di cavi di rete.Tagliacavi, spellacavi, strumentu di crimpatura, strumentu di punch down è tester di cavi seranu presentati durante u spettaculu.

 

Cacciavite

Ci sò numerosi tipi di cacciavite, ognuna pensata per cumpiendu diverse tipi di applicazioni.

I set di cacciavite di precisione sò per computer, smartphone, tableta, fotocamere, orologi da polso è più.

Ratchet screwdriver: i drivers venenu cù una funzione di ratchet.Accorta dramaticamente u tempu di avvitamentu.

Cacciavite Volt Sense: sensore snap in vi permette di travaglià più veloce, più sicura è più efficiente.

 

Pinze

Pinze sò strumenti basi.Cù abbastanza torque appiicata, ponu tirà, pizzicà o piegate o tagliate u metallu in forma ancu.Funzioni di pinze è e diverse tippi di pinze seranu introdutte.

 

Martelli

Hammer hè un strumentu chì chjappà un ughjettu per fà muvimenti o deformà.Hè più comunmente utilizatu per chjappà unghie, allistà o rompe l'uggetti.Sicondu a so funzione, u martellu hè divisu in martellu chipping, martellu di palla, martellu machinist, martellu artigliatu, martellu d'ispezione, martellu ottagonale, martellu ottagonale tedescu è martellu chiodu.Sicondu u materiale di a testa di martellu, u martellu hè divisu in martellu d'acciaio, martellu di legnu, martellu di gomma, martellu di plastica.

 

Clamps

Clamps sò usati per parechje appiicazioni cumpresi carpenteria, woodworking, furniture making, welding, construction and metal working.The strumentu più cumunimenti usatu da woodworkers hè clamp.U travagliu di legnu hè quasi impussibile senza un dispositivu di serratura.

 

Quist'annu hè u 6th annu consecutivu chì a cumpagnia HEXON hà participatu à l'Expo di Marzu di Alibaba International Station.Ancu se HEXON hè una vechja cumpagnia di cummerciu esteru, hà una attitudine assai pusitiva versu l'e-commerce transfruntier.U cummerciu esternu digitale hè a tendenza futura.Per scuntrà a tendenza, a squadra di l'operazione di e-commerce transfruntiera HEXON hà ancu pruvatu à utilizà strumenti di prumuzione digitale per espansione novi clienti.Speremu chì attraversu questi sforzi, pudemu ghjunghje l'esplosione di ordini in March Expo di Alibaba in March.


Tempu di Postu: Mar-02-2023